Missio lanceert nieuwe website
Voor de nieuwe oktobercampagne koos Missio voor Zuid-Korea als gastland. Een atypisch campagneland misschien, maar zo inspirerend, zegt Catherine De Ryck, communicatieverantwoordelijke van Missio. We hopen namelijk dat de Belgische Kerk ideeën kan opdoen bij die van Zuid-Korea: modern, blijmoedig, levendig, groeiend en bruisend.
Missio liet ziet zelf alvast inspireren door het hoogtechnologische Zuid-Korea en lanceerde een gloednieuwe website. Op het vertrouwde adres vind je nu nog meer informatie op een eenvoudige en moderne manier. Ook de digitale nieuwsbrief vernieuwt.
En daar laat Missio het niet bij. Via een Facebookpagina (@MissioBelgie) ontdekt iedereen meteen de grote en kleine nieuwsjes bij Missio, in de wereld en in de wereldkerk. Missio hoopt dat deze pagina de communicatie met de mensen aan de basis zal vergemakkelijken. Laagdrempeligheid staat daarbij centraal. De frisse wind die door de digitale Missio-wereld waaide, zal ook door Missio zelf en de nieuwe campagne waaien!, hoopt Catherine De Ryck.